გამოკითხვა |
იყენებთ CompinfoPack-ს?
ვიყენებ რეგულარულად
57 გამოკითხულთა (33%)
ვიყენებ ხანდახან
19 გამოკითხულთა (11%)
არ ვიყენებ
44 გამოკითხულთა (25%)
რა არის CompinfoPack?
51 გამოკითხულთა (29%)
|
|
დასალევი Windows Vista
თბილისური აუტანელი სიცხე გრძელდება, თან სიცხე იმდენად ძლიერად რომ ამ ბოლო 2 დღის განმავლობაში კომპიუტერთან მიკარების სურვილი არ გამჩენია, აშკარად იგივე პრობლემა აწუხებთ კომაპნია Microsoft-ში. პროგრამისტები ადგილვე ვერ ჯდებიან და წარამარა რაღაც ახალ მიზეზებს იგონებენ რომ ცოტაოდენ დრო სხვა რამეზე დახარჯონ და არა ამ საშინელ Windows Vista-ზე. ამიტომ კომპანია იძულებული იყო რაიმე ახალი წამახალისებელი მოეგონებინა და აი გამოჩნდა ახალი გასაგრილებელი საშუალება :-)

მოკლედ ეს არის გასაგრილებელი სასმელი, რომელიც კომპანიის შიგნით მუშაკებზე უფასოდ ვრცელდება სპეციალური აპარატების მეშვეობთი და მისი ერთადერთი დანიშნულებაა მომსახურე პერსონალის ინტერესი აწიოს დასამთავრებელი ოპერაციული სისტემის მიმართ. რას არ მოიგონებენ მარკეტინგის კადრებში :-), საინტერესოა თუ გაყიდვაში გამოვიდოდა ასეთი ლიმონათი, ექნებოდა მას კომერციული მოგება თუ არა.
ბეჭდვითი ვერსია | 08-08-2006, 09:04:00 |
|
|
სტატიის შეფასება |
ეს გვერდი უკვე შეაფასეს!
|
|
კომენტარის დატოვება
თქვენ არ შეგიძლიათ კომენტარების დატოვება.
|
ჩემი ჩანართები |
თუ გსურთ რომ ისარგებლოთ ამ შესაძლებლობით, თქვენ ამ საიტზე უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია და შემდგომ ავტორიზაცია...
|
ამჯერად საიტზეა |
მომხმარებელი: 0
სტუმარი: 258
|
სტატისტიკა |
სულ ვიზიტები: |
241015446 |
ვიზიტები დღეს: |
2386 |
ვიზიტები თვეში: |
28287 |
ვიზიტების პიკი: |
430763 |
ვიზიტები გუშინ: |
4030 |
დაწვრილებით
|
|
ჰიტები |
სულ ნახვა: |
385183249 |
ნახვები დღეს: |
114543 |
ჰიტები თვეში: |
1370011 |
ჰიტების პიკი: |
755022 |
ჰიტები გუშინდელი: |
197128 |
|
საიტი |
მომხმარებლები: |
14642 |
შეტყობინებები: |
0 |
თემები: |
0 |
ფაილები: |
62 |
მწარმოებლები: |
1 |
პროდუქცია: |
15 |
სიახლეები: |
2280 |
სტატიები: |
93 |
გალერეა: |
11 |
სულ გამოსახულებები: |
397 |
|
კომენტარები |
სიახლეები: |
2988 |
სტატიები: |
699 |
გალერეა: |
0 |
გამოკითხვა: |
137 |
ფაილები: |
373 |
|
|
|
|