AMD და Havok დაძმობილდნენ
იმ დროს, როცა AGEIA-მ თავისი ფიზიკის დამამუშავებელი დაფა PhysX გამოუშვა ბაზარზე, განაცხადა, რომ ეს თამაშებს რეალიზმს შესძენდა. თუმცა, დღევანდელობამდე, PhysX-ის მხარდაჭერა მხოლოდ ერთეულ თამაშებს აქვთ და ბევრი თამაში დახვეწილი ფიზიკით არც გამოირჩევა. AMD-ს განცხადებით, Havok-ის ტექნოლოგია სავარაუდოდ საკმაოდ კარგად იქნება გამოყენებული AMD-ს მთელ პრდოუქციაში - როგორც პროცესორებში, ასევე ვიდეო დაფებში. იგეგმება კვლევების ჩატარება იმის გასაგებად, რამდენად მოსახერხებელი იქნება AMD-ს ვიდეო დაფების გამოყენება ფიზიკის დასამუშავებლად. მაშინ, როცა ინტელმა Havok-ი შეიძინა (2007 წლის სექტემბერი), განაცხადა, რომ იგი გახდებოდა ინტელის მთავარი იარაღი გრაფიკული დამუშავების საკითხში. თითქოს, ამ მხრივ ინტელს ბევრი არაფერი გაუკეთებია, მაგრამ როგორც ჩანს Havok-ის ტექნოლოგიებს Larrabee-ში შევხვდებით. მანამდე კი, Intel-ი მისდევს გამოთქმას, რომ "ჩემი მტრის (nVidia) მტერი (AMD/ATI) ჩემი (Intel) მეგობარია" და ცდილობს AMD/ATI-ს დახმარებით nVidia-ს ბაზრის ნაწილი დაათმობინოს. საბოლოოდ, ეს ბრძოლა გიგანტებს შორის დადებითად მომხმარებელზე აისახება, მოგებულები ამ ბრძოლით ჩვენ დავრჩებით. ბეჭდვითი ვერსია | 15-06-2008, 10:04:00 | Power_VANO |
|